HTML

méhike blogja

Minden ami aktuális, meghökkentő, csajos, vagy érdekes. De a legjobb, ha mindez egyszerre:)

friss topikok

  • Pempike1: Nekem van jó pár barátom, akik vendéglátásban dolgoznak, és nem jósolnak túl fényes jövőt az olyan... (2011.04.28. 16:20) Csorba Zorba
  • Pempike1: Teljes mértékben egyet értek. Ez nem gyerekműsor. Ha felemeli a hangját a dohányzás ellen, akkor e... (2011.04.01. 13:38) A televízió nevelő hatása
  • Pempike1: De jó is lehetett abban a korban. Nosztalgikus, villamos csilingelés. Cipőkopogás. Hangos köszönés... (2011.03.18. 16:15) Szívhatjuk
  • Nyuccka: Csodálom, hogy a valós művészeket, elmés írókat, költőket nem tiltják le, mert anno dohányoztak, p... (2011.03.01. 16:12) Kosztolányi Dezső - Füst
  • zitababa: A cikk elfelejtette megemlíteni, hogy ugyan csillapítja az éhséget, és növeli az anyagcserét. Egyú... (2011.02.22. 11:46) A mumus - kcal

Vészesen közeleg a Karácsony...

Méhike 2010.11.29. 10:26

Hét elején betévedtem kedvenc kávézómba, ahol megszokott módon tárt karokkal fogadott kedvenc baristám, pár perc múlva már a hőn áhított Vanilla Lattem is. Lecsücsültem és a pillanatnyi csendben feltűnt egy rég nem hallott nóta, a You’d better not cry kellemes karácsonyi fülbemászó dallama. Ekkor realizáltam, hogy bizony lassan bandukol felém a Karácsony mumusa és ideje belevetnem magam az ajándékok tengerébe. Rokonok, barátok arca s neve cikázott a fejemben. Kinek mit, mennyiért, honnan? És főleg: MIBŐL? Gyorsan matekoltam, ami az én esetemben elég nevetségesen hangzik, lévén humán beállítottságú embernek tartom magam. Na de egy szál verssel csak nem kopogtathatok a haverok ajtaján.

Ahogy így elmerengtem a kávézó teraszán, - ahová a nemkívánatos bagós társaságot „száműzte” a köztudottan egészségvédő és környezet tudatos cég, egyszer csak leült velem szemben 2 leányzó. Egyikük Greta Garbo jellegű kalapján kívül feltűnt még egy érdekesség. Cigis dobozaik fémből voltak. Nem is akár milyen színben. Rikító és csillogó. Mindjárt sejtettem, hogy nem magyarok. Kizártnak tartottam, hogy nálunk ilyesmit forgalmazzanak. Ekkor jött a felismerés, hogy dohányzó barátnőimnek, ha törik, ha szakad, valami egyedi kis strapabíró fémdobozt fogok ajándékozni. Így előbbi feltevésemből kifolyólag, angolul szóltam a csajokhoz, akik előbb jót kuncogtak, majd közölték, hogy magyarok. Kifaggattam őket a dobozkákról. Elmondták, hogy Angliában jutottak hozzá, ott már széles körben elterjedt, egyedisége miatt kedvelt, sőt, néhány matricával, alkoholos filccel feldobhatom a dobozka küllemét. Láthatták rajtam a kétséget, hogy itthon úgysem kapok. Megnyugtattak, hogy már nálunk is kapható néhány forgalmazótól. Sőt, egyiküké igen lebutított így könnyen alakíthatom a magam ízlése szerint. Megköszöntem az infót és délutánomat valóban a „tubákos szelencék” felkutatásával töltöttem. Találtam is pont annyit, ahány „füstölgő” barátom van, s mivel sötétebb színben is volt, a fiúknak is vettem egyet-egyet, néhány matrica kíséretében, csakhogy legyen mivel feldobni a küllemüket. Persze, azért nem én lennék, ha nem „szúrnék ki” velük. Igazi Tyúkanyó módjára hazafelé beugrottam egy bioboltba és vettem néhány nikotin rágót is, csakhogy elindítsam őket a leszokáshoz vezető úton:)

Címkék: karácsony cigi ajándék ötlet dohány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mehike.blog.hu/api/trackback/id/tr662480631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása