HTML

méhike blogja

Minden ami aktuális, meghökkentő, csajos, vagy érdekes. De a legjobb, ha mindez egyszerre:)

friss topikok

  • Pempike1: Nekem van jó pár barátom, akik vendéglátásban dolgoznak, és nem jósolnak túl fényes jövőt az olyan... (2011.04.28. 16:20) Csorba Zorba
  • Pempike1: Teljes mértékben egyet értek. Ez nem gyerekműsor. Ha felemeli a hangját a dohányzás ellen, akkor e... (2011.04.01. 13:38) A televízió nevelő hatása
  • Pempike1: De jó is lehetett abban a korban. Nosztalgikus, villamos csilingelés. Cipőkopogás. Hangos köszönés... (2011.03.18. 16:15) Szívhatjuk
  • Nyuccka: Csodálom, hogy a valós művészeket, elmés írókat, költőket nem tiltják le, mert anno dohányoztak, p... (2011.03.01. 16:12) Kosztolányi Dezső - Füst
  • zitababa: A cikk elfelejtette megemlíteni, hogy ugyan csillapítja az éhséget, és növeli az anyagcserét. Egyú... (2011.02.22. 11:46) A mumus - kcal

Jó génállományú 14 éves versenylovak

Méhike 2010.09.28. 13:48

Múlt héten volt szerencsétlenségem nézőként ellátogatni az Elite Model Look döntőjére, és igazán nem szeretném bántani a felvonuló üdvöskéket, de borzasztó volt a felhozatal. Lehet csak a kifutó teszi, és majd a Nánási vagy valami külföldi géniusz vagy egy fotóshop-mester helyreteszi ezeket a lányokat, de élőben, komolyan mondom rémisztőek. Tudom, hogy már jó tíz éve alap, hogy a modellek gyerekkorúak és zörögnek a csontjaik, de  így face-to-face,  egyrakáson szemlélve őket megdöbbentő a helyzet.

 
A 14 éves lányok nem voltak agyonsminkelve, mégis kb. 30-nak (azaz jóindulattal is 24 + ÁFA-nak – ahogy legutóbb hallottam J) néztek ki, és bánatos szemükben látszott, hogy kopog az éhségtől. Ennek ellenére, egytől egyig állították, hogy ők bizony imádnak enni, és bármit meg is ehetnek, mert nagyszerű géneket örököltek. Nopersze… Biztos meg is eszik, csak elfelejtik megemlíteni, hogy utána meg szaladnak is hányni.  Gondolhatná az ember lánya, hogy legalább abban, aki megnyeri a versenyt, megvan az a bizonyos plusz (vagy másnéven x faktor), és ’átjön’ valami a személyiségéből. Hát nem igazán.  Illusztrációképp, a Velveten a minap olvastam a győztes Hajdú Nikolett válaszát arra a kérdésre, hogy milyen személyiségjegyekkel is rendelkezik:
 
„Hát, szerintem egy jó személyiség vagyok, mert nagyon szeretem a modellkedést, és tényleg nagyon akarom ezt. A barátnőimmel is jól kijövök, sokat szoktunk nevetgélni, megyünk moziba, megyünk ide, megyünk oda, megyünk vásárolgatni, mindenhova.”
 
Azt pedig, hogy valóban olyan ígéretes e az idei győztes, mint anno Mihalik Enikő, ezek után és a fotó alapján mindenki döntse el maga…
 
 

 

Címkék: anorexia modellverseny elite model look hajdú nikolett

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mehike.blog.hu/api/trackback/id/tr32329540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zitababa 2010.09.30. 12:44:18

"Öö,izé, szerintem jó személyiség vagyok,mert tudok nevetgélni, meg ide-oda menni, szerintem , ja, szerintem."
Borzalmas lehet nem enni..én imádok,gömbölyödök is rendesen.
Szegény lányok örök életükben zörögnek. De nem is az a fontos, hogy nyilatkozzanak jókat, ők nem szépségkirálynők, hanem fotókon jól mutassanak és a kifutókon..ámbár szerintem a gebe csajok ideje lejárt..hál Istennek, még van remény:)))
süti beállítások módosítása